Kaschmir Blog

Változtassa meg alvási szokásait és megváltozik az élete!
FONTOS, HOGY A LEFEKVÉST ÉS AZ ALVÁST NE KEVERJÜK ÖSSZE!
Az idegrendszer regenerálásához aludni kell, az immunrendszer beindulásához pedig mindenképp mélyebb, pihenő állapot szükséges.

Ha valaki rendszeresen kevesebbet alszik, mint amennyit a szervezete kívánna, illetve valami miatt gyakran rosszul alszik és nem képes regenerálódni, az ilyen ember „alvásadósság”-ba kerül, és számolnia kell szervezete egyéb funkcióinak problémáival is.

Egy-egy éjszaka még nem a világ, de mi van akkor, ha a rossz alvás rendszeressé válik? A kevesebb éjszakai alvás viselkedési zavarral járhat napközben, ami az óvodai, iskolai teljesítmény rovására mehet.

2018-ban megfogadtuk, 2019-ben pedig megvalósítjuk álmainkat a Kaschmir Gold®-nál. Hogy mi is volt a mi idei fogadalmunk? A cikkből kiderül.

Ki hogyan választ "tökéletes" karácsonyi ajándékot és hogyan lehetünk biztosak abban, hogy a választás valóban tökéletesre sikerült?

A harmadikos kötelező olvasmány, az elsős környezet tananyag és egy megírandó blogbejegyzés különös találkozása.

A tiniknek valóban szükségük van a hosszabb alvásra? Cikkünkből kiderül.

Még mindig nagy a hőség! Szerencsére még mindig van további egy-két, azaz 5 tuti tippünk a forró éjszakák enyhítésére

Komolytalanul, de teljesen komolyan: 3+1 hasznos tipp arra, hogyan legyenek könnyebben elviselhetőek a fülledt nyári éjszakák

Ön tisztában van vele, hogy mi a különbség a természetes és szintetikus anyag között? Olvassa el cikkünkben!

A lekváros kenyeret vajjal esszük, este zuhanyzunk, nyáron járunk vakációzni és az ágyneműt... huzattal vagy huzat nélkül használjuk?

6 szempont, melyek segítségével kialakíthatjuk a tökéletes hálószobát, mely biztosítja számunkra a kényelmes alvást...

menü