Gyakran ismételt kérdések

A Kaschmir Gold®-hoz intézett Gyakran Ismételt Kérdések-et és azokra adott válaszainkat összegyűjtöttük! Önnek is van kérdése? Jelezze felénk és minél hamarabb válaszolunk Önnek!

1. Milyen termékeket forgalmaz a Kaschmir Gold®?

A Kaschmir Gold® termékek alapanyaga a prémium minőségű kasmír-merinógyapjú. Ez a 100%-ban természetes és nemes anyag, ami kiváló tulajdonságokkal rendelkezik.

Ágynemű termékeink kivétel nélkül merinói bárány, vagy kasmír-merinó gyapjúból készülnek: gerinc- és nyakkímélő párnákat, légáteresztő takarókat, jótékony hatású mágneses derékvédőt, energetizáló ágybetéteket gyártunk és forgalmazunk. Emellett egyéb, a nappali egészséget és kényelmet szolgáló, természetes alapanyagú hasznos termékeket is megtalálja kínálatunkban.

2. Hogyan válasszak személyre szabottan?

A választásban segítségére lehet a honlapon található termékleírások és vevővélemények, de természetesen telefonon vagy e-mailen is állunk rendelkezésére.

3. Hogyan tisztítható a Kaschmir Gold® termék?

A termék tulajdonsága, hogy taszítja a port, nem atkásodik, ezért nem igényel sűrű mosást. A kasmír-merinó alapanyagkombináció különleges, többfázisú eljárással készül, ezért kezelése – természetes jellegénél fogva – csupán egy kis odafigyelést igényel. Mindössze néhány alapszabályról van szó, amelyek betartásával az Ön Kaschmir Gold® terméke is hosszú-hosszú évekig újszerű maradhat. Ehhez vásárláskor megfelelő tájékoztatót adunk.

Általános információ, hogy a Kaschmir Gold® termékek automata mosógépben hideg vagy maximum 25 C fokos gyapjúprogramon, lanolinos kímélő gyapjú mosószerrel moshatók.

A Kaschmir Gold® termékek azonban – minőségük további megvédése érdekében – huzatba is húzhatók.
Erről részletesebben itt írtunk »

4. Mit jelent, hogy jótékony hatást fejt ki a mágneses ágybetét (derékalj)? És hogyan kell használni?

A ’90-es évektől különböző orvosszakmai vizsgálatokon, teszteléseken ment keresztül a Kaschmir Gold® termékcsalád.

Vevőink – visszajelzéseik alapján – többek között a következő pozitív eredményeket tapasztalták: alvásminőség javulása, izomhúzódások enyhülése, izomregeneráció elősegítése sportolásnál, ízületi- és izomfájdalmak enyhülése, krónikus mozgásszervi panaszok csökkenése, keringési zavarok enyhülése, felfekvés megelőzése.

A mágneses ágybetétet ugyanúgy használjuk, mint a mágnes nélküli változatát. Egyszerűen a matracra helyezzük, ezzel biztosítva, hogy testünk alulról közvetlenül érintkezik az anyaggal és így fejti ki jótékony, regeneráló hatását. Az ágybetétre lepedőt is húzhatunk, így is érezni fogjuk az anyag puhaságát és a hatása is jól érződik majd. A lepedővel védhetjük az ágybetét állapotát, az ágybetét pedig a matracot is óvja.

5. Mit jelent a szálsűrűség?

Nagyon félreérthető módon magyarázzák, pedig fontos információ, hogy ár-érték arányban később ne érezze magát becsapva! A gyapjú szálsűrűsége azt jelenti, hogy hány gramm gyapjúszál van 1 m2 hordozó anyagra rádolgozva. A piacon a 300-850 gramm sűrűségű termékek is megtalálhatók. Ez igen széles spektrum. A több, mint húszéves gyakorlati tapasztalatunk azt mutatja: a 600 gr / m2 a legideálisabb sűrűség, kopásállóság és használhatóság szempontjából. FONTOS, hogy nálunk a takarók mindkét oldala kasmírgyapjúval készül, így 2 x 600 gr / m2 azaz 1200 gr sűrűség van 1 m2–en.

6. Mi a különbség a birka- és a merinógyapjú között?

A Kaschmir Gold®  termékeit kizárólag csak prémium minősékasmír-merinó – és selyemszálakból készítjük. Birka alapanyagból nem forgalmazunk terméket. Számunkra ez az alapanyag nem fémjelzi a minőséget. Idősebb juh szőréből készül, ami vastagabb szálú, merevebb alapanyag. A merinógyapjú puha, selymes szál. A kasmírszál pedig a legnemesebb természetes alapanyag, ami szinte az összes termékünkben megtalálható.

7. Merinó és merinó gyapjú között van különbség?

Igen! Minél fiatalabb bárány szőrét használjuk az eljárás során, annál selymesebb, puhább alapanyagot kapunk. Ezen kívül a bárány származása is fontos: mi az ausztrál fiatal bárányok szőrét alkalmazzuk. A feldolgozási technológiában is óriási különbségek vannak. Cégünk a piacon jelenleg elérhető legmodernebb technológiát alkalmazza. Mindezek összessége adja a Kaschmir Gold® prémium minőséget.

8. Mit jelent, hogy kasmírágynemű?

100% kasmírágynemű megfizethetetlen és a legyártása sem megoldható. A piacon található termékek általában 1-5%-os kasmírt tartalmaznak. Mi a Queen kasmír garnitúránkba 10% kasmírt teszünk. A kasmírgyapjú társítása az elsőosztályú merinógyapjúval a termék puhasága miatt fontos, ezért mi minden termékünket ezen két alapanyag egyesítésével készítjük. A kasmírszálakat a kasmírkecske szőréből, hosszú és fáradtságos fésüléssel nyerik – ezért is költséges anyag. Az ebből készült és minél nagyobb mennyiségű kasmírszálat tartalmazó termékek viszont valóban luxust, prémium minőséget képviselnek.

9. Mi a teendő, ha egyedi méretet szeretnék vásárolni?

Vegye fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink bármelyikén, ügyfélkapcsolati menedzserünk szívesen áll rendelkezésére!

10. Hogyan óvhatom a legjobban a megvásárolt terméket?

Bár a termékeink gyapjúprogramon moshatóak, ágyneműinkhez mégis ajánlunk pamut alapú ágyneműhuzatot, a termék hosszan tartó minőségének megóvása érdekében. A természetes alapanyagú huzat egyáltalán nem befolyásolja a termék tulajdonságainak hatását, bársonyos puhasága azon keresztül is érződik.

11. Meddig tárolhatom a terméket összehajtva a csomagolásban?

A terméket egy hónapnál tovább nem ajánljuk a nejlonban tartani.

12. Van szaga az ágyneműnek, és természetes velejárója?

Természetesen, mint minden természetes anyagnak és új dolognak (pl. autónak is) egy darabig érezzük az új termék szagát. Ami szellőztetéssel és használat során azonban hamar elmúlik.

VISZONT az a tévhit, hogy a gyapjú büdös – a mi termékeinkre nézve – nem jellemző! Ennek oka a valóban prémium minőségű alapanyag és a csúcstechnológiás gyártási eljárás!

A gyapjú termék tulajdonsága, hogy szálhullásra (szöszölésre) hajlamos, ami a megfelelő kezelés során fokozatosan csökken.

13. Komfortosan érezhetem magam a Kaschmir Gold® ágyneműben?

A Kaschmir Gold® termékek az alapanyag gyártó értékesítővel és orvosszakértők segítségével történő fejlesztésének köszönhetően mondhatjuk, hogy termékeink használata abszolút kényelmes, pihentető és kellemes.

A luxust és prémium minőséget biztosítjuk:

  • a kiváló alapanyag beszerzésével
  • a gyártási csúcstechnológia alkalmazásával

Szakemberek ajánlásai, valamint számos elégedett vásárlónk visszajelzése is bizonyítja, hogy kellemes és hatásos a Kaschmir Gold® ágyneműben aludni.

14. Hogyan tudom a kiválasztott terméket megvásárolni?

15. Hogyan fizethetek?

  • Online, illetve telefonos rendelését rendezheti banki átutalással előre
  • Online kártyás fizetésre is van lehetőség

16. Hogy és mikor kerül a választott termék hozzám?

Telefonos és online megrendelése esetén a megrendelést követően telefonon egyeztetünk a termék átvételének idejéről és módjáról.

A kiszállítás határideje – készlettől függően – általában 3-5 munkanap.

17. Mennyibe kerül a szállítás? Van-e egyéb költség?

A Kaschmir Gold® termékeire a szállítási költség 2.890 Ft.
Ha Magyarországon kívülre szeretne rendelni, akkor érdeklődjön ügyfélszolgálatunkon a részletekről.

18. Mi történik, ha nem olyan termék érkezik, mint amilyet vártam?

Szinte kivétel nélkül azt a visszajelzést kapjuk vásárlóinktól: „Élőben még szebb, mint az interneten.” Ettől függetlenül, természetesen előfordulhat, hogy a termék mégsem az, amire Ön számított.

Semmi gond: 14 napon belüli visszaszállítás esetén kicseréljük a kívánt terméket vagy visszafizetjük az eredeti árát. Használt terméket nem áll módunkban visszacserélni.

FONTOS: Ahhoz, hogy visszavegyük a nem kívánt terméket, higiéniai okok miatt kérjük egyáltalán ne használja, azt eredeti csomagolásban és sérülésmentesen küldje vissza!

A terméket eredeti csomagolásában és állapotában visszaküldheti nekünk futárral vagy postán, a szállítási költséget ez esetben Ön állja. Ha cserét kér, az első alkalommal a csereterméket díjmentesen, szállítási költség nélkül küldjük el.

19. Mit jelent a garanciális ügyintézés?

Termékeinket a legnagyobb gondossággal gyártjuk vevőink számára. Hibák mindemellett előfordulhatnak. Kérjük, ha bármilyen észrevétele van, rendellenességet észlel, lépjen velünk kapcsolatba, hogy mielőbb megoldást találjunk rá. Minden problémát, a lehető legnagyobb hatékonysággal és mindkét fél érdekeit szem előtt tartva igyekszünk megoldani.